Ja interneta veikalā iegādātā prece ir ar defektiem, Tev ir tādas pašas tiesības izvirzīt pretenzijas, kā iegādājoties preci veikala patstāvīgajā tirdzniecības vietā.
Ja izrādījies, ka nopirktā prece vai iegādātais pakalpojums neatbilst līguma noteikumiem:
- Ir svarīgi zināt, ka patērētājam ir tiesības izvirzīt pretenzijas un pieteikt prasījuma pieteikumu divu gadu laikā no pirkuma dienas. Pārdevējam nav tiesību šo termiņu saīsināt.
- Vispirms sazinies ar pārdevēju, mēģinot atrisināt problēmu. Ja pārdevējs neatsaucas uz Tavu mutisko sūdzību, iesniedz tam rakstisku prasījuma pieteikumu.
Atceries! Lai varētu celt pretenzijas par nopirkto preci vai pakalpojumu, vienmēr ir jāsaglabā pirkumu apliecinoši dokumenti – pirkuma čeks, bankas maksājuma uzdevums, līgums u.c.
Vairāk par to, ko vari prasīt un kā rīkoties, ja līguma noteikumiem neatbilstoša prece vai pakalpojums iegādāts Latvijas interneta veikalā, skatīt: http://www.ptac.gov.lv/page/234
Ja prece vai pakalpojums iegādāts Eiropas Savienības interneta veikalā un pārdevējs atsakās atbildēt uz Tavu sūdzību vai noraida prasījuma izpildi, Tev ir iespēja vērsties pēc palīdzības Eiropas Patērētāju informēšanas centrā. Vairāk par savām tiesībām un iespējām Eiropas Savienībā skatīt: http://ecclatvia.lv/